Uvedení značky Mister Mix Dog na český trh

Uvedení značky Mister Mix Dog na český trh

Se značkou Mister Mix Dog jsme prošli kompletním procesem uvedení do online prostředí na českém trhu. Od výběru vhodné e-shopové platformy přes nastavení úvodní marketingové strategie po péči o stávající zákazníky a pravidelné konzultace.

Výběr e-shopového řešení

Klient měl původně web s částečně funkčním e-shopem postavený na WordPressu. Požadavek zněl jasně: “Potřebujeme funkční e-shop, na kterém si zákazníci mohou pohodlně objednat krmivo a doplňky pro své psy.”

Klientovi jsme po úvodní analýze doporučili pronájem e-shopu na Shoptetu, který splňuje user-friendly parametry jak ze strany zákazníka, tak provozovatele e-shopu. Výhodou v první fázi byla především cenová náročnost. Cenu, kterou by klient zaplatil za e-shop v několika jazykových verzích, mohl v počátcích investovat do reklamy, aby se na českém trhu zvýšilo povědomí o značce Mister Mix Dog.

Marketingový ONLINE mix

V první fázi bylo cílem zajistit zvýšenou nalezitelnosti e-shopu a značky Mister Mix Dog vůbec.

Realizovali jsme:

  • registraci firemních profilů na Google a Firmy.cz
  • úpravu profilů na soc. sítích Facebook a Instagram
  • registraci do srovnávačů zboží (stejnou značku prodává na českém trhu ještě jeden e-shop / partner)
  • obsahovou strategii blogu založenou na problémech, které psům může krmiva řešit nebo s čím jim může pomoci
  • přípravu akvizičních kampaní na sociálních sítích, v Google Ads a Skliku
  • nastavení remarketingových kampaní

Obecně šlo o to dostat na e-shop takové uživatele, kteří z něj nebudou ihned odcházet, ale najdou na něm takový typ obsahu, který hledají.

Významným prodejním argumentem u kampaní v první fázi byla možnost zakoupení vzorku krmiva zdarma. Touto kampaní jsme získali řadu zákazníků, se kterými následně můžeme ať už individuálně či hromadně (např. formou newsletterů) komunikovat jejich zkušenosti s krmivem Mister Mix Dog.

Provoz na Shoptetu byl zahájen v říjnu 2018. Za první čtvrtletí roku 2021 se meziročně zvýšila návštěvnost o téměř 250 %, ke stejném nárůstu došlo i v případě počtu objednávek, Když se konkrétně zaměříme na organickou návštěvnost, která čerpá především z pravidelné tvorby obsahu a rozšířeného povědomí o značce, šlo o meziroční nárůst téměř 700% návštěvnosti a 150% nárůst objednávek.

Vysoké hodnoty samozřejmě mohou být zavádějící nižší návštěvnosti v prvním roce provozu, pro klienta však jde o přirozený růst, který mu umožňuje včas reagovat na zvýšenou poptávku a tím i náročnější logistiku kolem e-shopu.

„Se společností ZENUO CZ s.r.o. spolupracujeme již několik let.

Zajišťují nám profesionální a bezproblémový chod našich webů u SHOPTET po technické i vizuální stránce a to hned pro čtyři jazykové verze.“

Leona Šáteková, jednatelka Avanti Api s.r.o.