Náš příběh

Baví nás toho hodně a zdá se, že v různorodosti je naše síla. Nesnažíme se zaškatulkovat, a proto se pouštíme do různých projektů, které nás zrovna přitáhnou. Stejně tak v online marketingu využíváme náš přehled, abychom klientovi doporučili ideální postup. Rádi s vámi zkonzultujeme vaše podnikání ještě než začnete nebo společně provedeme revizi již rozběhlého projektu.

V centru Kutné Hory jsme s úderem koronaviru otevřeli malou svačinárnu a obchůdek (ano, načasování není naše silná stránka). Tak 4 roky zpět jsme si založili spolek, se kterým jsme pořádali různé přednášky a workshopy, které nám v místě našeho bydliště tehdy chyběly. A teď nás hodně baví iniciativa Hora Žije. Dokonce se k nám už přidalo pár dalších aktivistů, takže na to nejsme sami a je to skvělý!

Ke všem těmto aktivitám se nám hodí znalost online prostředí, které využíváme k tomu, abychom náš či váš projekt/službu/produkt mohli dostat k těm správným lidem.

Hledali jsme příležitosti k vlastnímu podnikání

Už na vysoké škole jsme tušili, že nepůjdeme cestou klasického zaměstnání v oboru, který studujeme. Více nás táhla dobrodružná cesta podnikání. To jsme ještě nevěděli nic o nástrahách, které nás na ní čekají. Při cestě na Krétu Terka objevila lokální kosmetickou značku Oliveway. Nadchlo nás, že v České republice není k dostání a rozhodli se ji uvést na místní trh.

Tak si založíme e-shop

O uvádění nové značky (navíc v enormně konkurenčním odvětví kosmetiky) jsme opravdu nic nevěděli, ale museli jsme se seznámit s tím, jak funguje online prostředí, případně co je potřeba udělat pro to, aby nás někdo našel. E-shop už sice neexistuje, ale objevili jsme díky němu oblast, která nás chytla. Najednou jsme všude viděli, co by se dalo dělat lépe a lidštěji.

A jak je to teď?

Tomáš přirozeně více tíhnul k techničtějším záležitostem a SEO. V současných dnech se posouvá od komplexního pojetí online marketingu právě ke specializaci v této oblasti, která ho nejvíce baví a zajímá. Terez psala texty nebo vymýšlela obsah pro sociální sítě. Kreativita se hodí i při přípravě newsletterů, které teď velmi ráda tvoří.

Tomáš Kropáček

Tomáš má na všechno tabulky a grafy. Po začátcích v online marketingu, kdy se věnoval i výkonnostním kampaním se rozhodl více ponořit do SEO. Věnuje teď novým klientům maximální péči právě v této oblasti. Hlavu si zaručeně vyčistí na horách, při cestování nebo na fotbale.

Tereza Pavelková

Terezu nejvíce baví příběhy klientů a jejich cesty podnikání. Vše pak ráda dává do slov a textů, které vystihnou podstatu právě jejich konkrétního příběhu. V současné době si oblíbila tvoření newsletterů, kde může spojit vizuální stránku s textařinou. Je spokojená, když má na blízku dobré kafe a les.

Chcete se přidat do týmu?

Spolkové aktivity

Vždy jsme se rádi ujali té oblasti veřejného života, která nám v místech, kde se pohybujeme, chyběla. V Kutné Hoře se jednalo o organizaci přednášek se zajímavými hosty a pořádání sousedské slavnosti Zažít město jinak. V Kolesách u Kladrub nad Labem jsme převzali Vánoční běh s dlouhou historií, kterému hrozil zánik. Není nám lhostejné, co se kolem nás děje, ale čím dál tím víc nám dochází, že sami toho moc nezmůžeme. Proto jsme rádi, že se k nám do týmu iniciativy Hora žije přidávají další aktivní místní, kteří mají spoustu nápadů a energie.

Získejte úvodní konzultaci ZDARMA

Zanechte nám svůj e-mail, na který vám pošleme dotazník. Po jeho vyplnění se s vámi spojíme a domluvíme seznamovací 15minutovou konzultaci, na které zjistíme, co vás nejvíce pálí a zda bychom vám mohli pomoci.